Norstat Dashboards
Norstat Dashboard, en digital løsning for visualiseringer av kompliserte data og datanalyser. Med Dashboard har du all data samlet på ett sted, det er skreddersydd til dine behov så du kan spore merkevare og forbrukerinnsikt for et bedre beslutningsgrunnlag i din beslutningsprosess.

Hvorfor Dashboard tracker?

Hvorfor Dashboard tracker?
- Alt-i-ett - Alle data er samlet på et sted for enkel analyse og rapportering.
- Betjent av eksperter - Et høyt kvalifisert, oppmerksomt team gjør samhandlingen enkelt og hyggelig
- Delbare og tilgjengelige - Alle dashboards er delbare og kan eksporteres til alle hovedformater, inkludert PPT.
- Overlegen tracking - Skreddersydd tracking av merkevare- og forbrukerinnsikt.
Dette er Dashboards
Få den omfattende dataoversikten du trenger i ønsket format, tilpasset ditt behov. Med Dashboards får du et intuitivt brukergrensesnitt som er optimalt designet for å visualisere KPIene dine, og gjøre det enkelt for deg å ta informerte beslutninger. Alt med hjelp til fingerspissene.
Alle data på ett sted gjør enkelt å analysere og utarbeide rapporter. Et høyt kvalifisert, oppmerksomt team gjør samhandlingen enkelt og hyggelig. Skreddersydd tracking av merkevare- og forbrukerinnsikt. Alle dashboards er delbare og kan eksporteres til alle hovedformater, inkludert PPT.
Er det mulig å kartlegge forbrukernes holdninger og preferanser?
Vi har samlet 6 måter å kartlegge forbrukernes holdninger og preferanser
Les mer herHvordan kan visualisering effektivisere tilgang til data?
5 måter visualiseringer raskt og enkelt gir deg tilgangen til de dataene du ønsker å se på.
Les mer herNøkkelindikatorer for merkevarens ytelse

Nøkkelindikatorer for merkevarens ytelse
Forbrukernes holdninger og atferdsmønstrer er i stadig endring. Det er derfor viktig for markedsførere å overvåke og følge med på endringer i forbrukeratferd og merkeoppfatning. Det lar dem ikke bare tilpasse markedsføringsstrategier til dagens situasjon, men gir dem også en forståelse av hvordan endringer i holdninger påvirker en merkevares posisjonering.

Merkevaretracking
For å forstå endringer i holdninger, atferd og meninger - og hvordan disse påvirker den langsiktig merkevarebygging, er det nødvendig med merkevaretracking.
Med merkevaretracking sikrer du at merkevaren beveger seg i riktig strategisk retning.

Merkekjennskap
I hvilken grad er kundene i stand til å huske eller anerkjenne din merkevare?

Merkelojalitet
Måling av merkelojalitet kan hjelpe deg med å forstå forbrukernes følelsesmessige tilknytning til en merkevare og hva som påvirker den.

Net promoter score (NPS)
Lojale kunder er lettere å beholde, kjøper mer og genererer ofte nye kunder gjennom anbefaling. NPS vurderer styrken til kundelojaliteten til et selskap eller en merkevares kundeforhold.